کسب رتبه در چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت

دکتر علی اکبر هاشمی راد معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ اظهار کرد: این دانشگاه در بین ‌دانشگاه‌های سراسر کشور موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر گردید.

وی با بیان اینکه در این جشنواره دانشجویان این دانشگاه در حوزه انجمن‌های علمی با ارسال 21 اثر نقش‌آفرینی کردند، گفت: در این جشنواره که با حضور بیش از ۶۰ کشور برگزار شد، انجمن علمی دانشجویی معماری داخلی در حوزه کارآفرینی موفق به کسب مقام شایسته تقدیر شد.
هاشمی راد بیان کرد: در چهاردهمین جشنوارۀ بین‌المللی حرکت که هر ساله به‌منظور بزرگداشت فعالیت انجمن‌ها و اتحادیه‌های علمی‌دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود آثار انجمن‌های علمی‌دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در حوزه‌های کارآفرینی، کتاب، انجمن برتر، انجمن پویا، بخش ویژه، مسابقه، نشریه، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال و اختراع، دانشگاه و اتحادیه برتر و نشریه اتحادیه مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.
آئین افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه تهران با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران، دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم و دکتر هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر مهدی دستگردی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دکتر علی امینی نسب، رئیس اداره تشکل‌ها و انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در تالار علامه امینی برگزار ‌شد.
با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آئین افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت با حضور فعال دانشگاه علم و فرهنگ و بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه دانشگاه علم و فرهنگ در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت روز یکشنبه اول خرداد ماه برگزار شد.
همچنین در سوم خرداد ماه در مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از انجمن‏های علمی دانشجویی برتر تقدیر گردید.